یک وبلاگ نویس عاشق دنیای فناوری، شبکه و امنیت

عاشق دنیای کامپیوتر و شبکه و امنیت ام

یک وبلاگ نویس عاشق دنیای فناوری، شبکه و امنیت

عاشق دنیای کامپیوتر و شبکه و امنیت ام

عاشق دنیای کامیپوتر بودم. وارد حوزه شبکه شدم و به سمت امنیت کشیده شدم. بعد از اون کمی سراغ برنامه نویسی رفتم و تلاش میکنم تو این وبلاگ مقالات جالبی که پیدا میکنم را با شماها به اشتراک بزارم.

  • ۰
  • ۰

هفته ای که در خبرهای امنیتی منتشر شد خیلی به همان اندازه که شما انتظار داشتید شروع شد: هنوز هم سعی می کنم از گزارش مرلر، که در اواخر هفته گذشته به کنگره رسیده بود، حساس بود. گریت م. گریف؟ این گزارش روشن می کند که Trump بدتر از یک "idiot مفید" بود، همراه با 14 دیدگاه دیگر که ممکن است از دست رفته است.

پس از یک رشته وحشتناک بمب گذاری ها، بیش از 300 نفر در آخر هفته به سرکشی در سری لانکا جان خود را از دست دادند، دولت این سیستم عامل ها را برای جلوگیری از گسترش اطلاعات غلطی مسدود کرد. کارشناسان حقوق مدنی هشدار دادند که با وجود نقش مضر رسانه های اجتماعی در گسترش خشونت و تبلیغات، این حرکت اشتباه بوده است.


چیزهایی که به سرعت از ژئوپلیتیک و به سمت دامنه آشنا از هک های وحشتناک، از جمله دو که تقریبا به نظر می رسد مانند هکرها، واقعا خواندن ذهن هستند (آنها نیست). اول، یک تیرانداز blockchain، کلاه های خصوصی افراد را حدس زده و با وجوه تمییز می کند؛ و بعد، هکرها می توانند دقیقا چه انتخاب Netflix Bandersnatch را انجام دهند. هکرها از طریق زنجیره تأمین خود نرمافزارهای مخرب را به بازیهای ویدئویی سوق دادند که خوب نیست. اما GoDaddy 15000 دامنه اسپم را کاهش داد، که خوب است. و در اخبار حتی بهتر، یک راه بسیار خوبی برای حمله به مبادله سیم کارت هر روز افزایش می یابد - اما چرا آمریکا از آن استفاده نمی کند؟


اگر قبلا این کار را نکرده اید، این آخر هفته ها به نفع خودتان است و داستان قهوه ای بیت کوین و قتل را بخوانید.


اما این همه نیست! هر شنبه ما روزنامه های امنیتی را که عمیق نکردیم یا گزارش نمی کنیم جمع آوری می کنیم. به طور معمول، برای خواندن مقالات کامل، بر روی عنوان کلیک کنید. و بیرون بیایید


هکر می گوید او می تواند از راه دور کشتن موتورهای خودرو از طریق نرم افزار GPS به خطر بیافتد

مادربورد گزارش می دهد که یک هکر با نام L & M ادعا می کند که به حساب 7000 iTrack و 20،000 حساب ProTrack - ابزار ردیابی GPS هک کرده است و از آنجا به برخی از سیستم های داخلی خودرو دسترسی پیدا کرده است. هکر می گوید که می تواند موتورهای خودرو را به عنوان پایین تر از 12 مایل در ساعت یا متوقف کند. در تمام وسایل نقلیه، او قادر به ردیابی اتومبیل به عنوان آنها را رانده است. او متوجه شد که همه کاربران این برنامه ها یک رمز عبور پیش فرض را داده اند. پس از اعمال خشونت آمیز میلیون ها کاربر نام کاربری، وی وارد شد. مادربورد با چهار نفر از اطلاعاتی که اطلاعات L & M را در نمونه ای از داده های خرابش که با وب سایت به اشتراک گذاشته است را تایید کرد. L & M می گوید که این کار را برای نشان دادن شرکت هایی که امنیت آنها را به خطر انداخته است، نشان می دهد و هرگز از یک موتور خودرو جدا نیست. بنابراین حدس می زنم این راحتی است؟


کابوس حریم خصوصی و امنیت IOT به هر طریقی بدتر می شود

یک گزارش جدید هنوز دلیل دیگری برای نگرانی در مورد پر کردن خانه شما با اینترنت از چیزهایی است که دستگاه هایی را گوش می دهند، تماشا می کنند و منتظر می مانند تا هک شوند: تکنولوژی peer to peer آنها همیشه امن نیست. برنان کراسبس، روزنامه نگار امنیتی، نرم افزار iLnkP2P ساخته شده توسط فناوری شنژن Yunni در میلیون ها دستگاه مختلف IoT، مانند زنگ های درب، دوربین ها و مانیتورهای بچه است. این یک ضعف است که پژوهشگر امنیتی پل مارپراس با Krebs پیدا کرده و به اشتراک گذاشته است. این نرم افزار به این معنا است که مردم برای ورود به سیستم از راه دور به دستگاه های IoT خود با استفاده از یک بارکد برای ورود به سیستم آسان تر می شوند. Marrapese دریافت که نرم افزار هیچ رمزگذاری یا احراز هویت را ارائه نمی دهد و هکرها برای اتصال مستقیم به این دستگاه ها بسیار آسان هستند. . وی به کریبس گفت که بیش از 2 میلیون دستگاه را در معرض این نوع حمله قرار داده است. او پیشنهاد می کند که مردم می توانند از طریق تنظیم فایروال که مانع انتقال ترافیک به پورت peer-to-peer می شوند محافظت کنند، اما Krebs پیشنهادی ساده تر دارد: "از خرید یا استفاده از دستگاه های IoT که هر گونه قابلیت P2P را تبلیغ می کنند، اجتناب کنید".


پایگاه داده عددی بیومتریک اتحادیه اروپا زنده خواهد ماند

اتحادیه اروپا در این هفته با تمجید از طرفداران حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان، این کار را انجام داد. این چیزی است که برای ادغام مجموعه ای از پایگاه های مختلف ردیابی بیومتریک برای مهاجرت، جرم و جنایت و گشت مرزی به یک پایگاه داده مشترک که مرز و عوامل اجرای قانون می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیومتریک برای مردم ادغام شوند. بر طبق گزارش ZDNet که حاوی سوابق بیش از 350 میلیون نفر است، پس از جمعآوری، پایگاه داده یکی از بزرگترین پایگاههای اطلاعاتی ردیابی افراد در جهان خواهد بود. این پرونده ها شامل هر دو بیومتریک مانند اثر انگشت و اسکن چهره و همچنین اطلاعات شناسایی مانند شماره گذرنامه، نام و تاریخ تولد می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی