یک وبلاگ نویس عاشق دنیای فناوری، شبکه و امنیت

عاشق دنیای کامپیوتر و شبکه و امنیت ام

یک وبلاگ نویس عاشق دنیای فناوری، شبکه و امنیت

عاشق دنیای کامپیوتر و شبکه و امنیت ام

عاشق دنیای کامیپوتر بودم. وارد حوزه شبکه شدم و به سمت امنیت کشیده شدم. بعد از اون کمی سراغ برنامه نویسی رفتم و تلاش میکنم تو این وبلاگ مقالات جالبی که پیدا میکنم را با شماها به اشتراک بزارم.

  • ۰
  • ۰

امروز HP اعلام کرده است که پنج لایحه تجاری لپ تاپ خود را با یک راه حل امنیتی به نام Sure Sense مجهز کرده است. ارائه دهنده جدید امنیتی Endpoint HP با استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای تشخیص نرم افزارهای مخرب، از جمله انواع قبلا ناشناخته.

مطمئنا احساس می شود به عنوان بدافزار همچنان به عنوان یک تهدید رو به رشد برای کسب و کار، با 350،000 نوع جدید کشف شده است روزانه، با توجه به تحقیقات 2017 توسط G Data Security که HP در اطلاعیه خود اشاره کرد. HP Sure Sense باید با استفاده از یادگیری عمیق برای جلوگیری و تشخیص تهدیدات صفر روز و فعالیت های مرتبط با ransomware در معرض خطر قرار گیرد.


چگونه یادگیری عمیق AI مبارزه با نرم افزارهای مخرب است؟

HP ادعا کرد که راه حل یادگیری عمیق تر از استفاده از آنتی ویروس مرسوم و یا یادگیری ماشین بدون استفاده از آموزش عمیق است. نرم افزار آنتی ویروس مبتنی بر امضا فایل های جدید را برای فرم های شناخته شده بدافزار بررسی می کند. با این حال، این روش زمان فشرده است و نیاز به به روز رسانی های مکرر دارد. و نمیتواند اشکال جدیدی از نرم افزارهای مخرب را شناسایی کند.

یادگیری ماشین، یک نوع AI، می تواند ویژگی های مخرب رایج را شناسایی کند. بنابراین می تواند برخی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب را شناسایی کند اما هنوز هم نیاز به به روز رسانی های مکرر و مهندسی امکانات وقت گیر دارد.


با این حال، با افزودن یادگیری عمیق، Sure Sense AI از شبکه های عصبی چند سطحی استفاده می کند که در صدها میلیون از نمونه های مخرب به شکل داده های خام آموزش دیده است تا بتواند از نرم افزارهای مخرب، از جمله انواع حملاتی که کشف نشده اند، هنوز. در صورتی که در حین اسکن کردن فایل ها چیزی است که به احتمال زیاد بدافزار را پیدا می کند، Sure Sense آن را قرنطینه می کند.


با توجه به HP، حس حساس در میلی ثانیه کار می کند، نیازمند چند به روز رسانی است و تاثیر کمتری بر عملکرد دارد.


HP در حال بارگیری دقیق در پنج رایانه آینده است: EliteBook 830 G6، EliteBook 840 G6 و EliteBook x360 G6 و دو ایستگاه کاری، ZBook 14u و ZBook 15u.


جدید HP EliteBook PCs

HP EliteBook 840 G6

HP EliteBook 840 G6

HP با اضافه کردن حسن نیت به خط EliteBook خود، این سری را به عنوان راه حل های شرکت های امنیتی مورد نیاز قرار می دهد. لپ تاپ ها نیز با HP Sure Click بارگیری می شوند که از تروجان های مبتنی بر وب، Windows Defender و HP Endpoint Security Controller جلوگیری می کند.


پورت های جدید ارائه صفحه نمایش تا 1،000 nits و تا اتصال 4G LTE3. HP همچنین ادعا می کند که محدوده Wi-Fi دو برابر در HP EliteBook830 G6 در مقایسه با سلف خود است.


HP EliteBook x360 G6

HP EliteBook x360 G6

انتظار میرود HP EliteBook 830 x360 G6 در ماه ژوئن آغاز شود، در حالی که HP EliteBook 830 G6 و HP EliteBook 840 G6 در ماه جاری باید در دسترس باشند.


HP ZBook 14u و ZBook 15u Workstations

HP ZBook 15u

HP ZBook 15u

HP ادعا می کند که ZBook 14u خواهد بود که باریکترین ایستگاه کاری سیار در جهان است - نه کششی که بیشتر لپ تاپ های کارگاه با 15 اینچ شروع می شوند. با افزایش گرافیک AMD، می تواند کارهای عظیم کسب و کار را انجام دهد، مانند کار با مدل های 3D CAD، رندر ویدئو و دسترسی از راه دور برای رندر کردن برنامه ها. این برای نرم افزار حرفه ای خلاق مانند Adobe Photoshop، Illustrator، AutoCAD و SolidWorks تست شده است.


در عین حال، 15u خواهد شد ضخیم ترین و سبک ترین HP ایستگاه کاری 15 اینچی تلفن همراه را نشان می دهد. این نیز برای نرم افزار خلاق مورد آزمایش قرار گرفته است و برای دسترسی و همکاری از راه دور مورد استفاده قرار گرفته است.


هر دو ZBooks در تاریخ 27 مه در دسترس خواهند بود.

  • ۹۸/۰۱/۲۹
  • وبلاگ نویس

HP

Malware

Security

امنیت

تروجان

ملور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی