یک وبلاگ نویس عاشق دنیای فناوری، شبکه و امنیت

عاشق دنیای کامپیوتر و شبکه و امنیت ام

یک وبلاگ نویس عاشق دنیای فناوری، شبکه و امنیت

عاشق دنیای کامپیوتر و شبکه و امنیت ام

عاشق دنیای کامیپوتر بودم. وارد حوزه شبکه شدم و به سمت امنیت کشیده شدم. بعد از اون کمی سراغ برنامه نویسی رفتم و تلاش میکنم تو این وبلاگ مقالات جالبی که پیدا میکنم را با شماها به اشتراک بزارم.

  • ۰
  • ۰

من همچنین ممکن است این ستون "Wifi Wizard" را تغییر دهم، با توجه به اینکه چند نفر از شما در چند ماه گذشته با سوالات شبکه بی سیم نوشته اند. خوب، هر چند. شبکه های بی سیم نزدیک و دل من هستند، زیرا خاطرات شگفت انگیز از سه سال گذشته روترهای آزمایش شده برای Wirecutter و بسیاری از روتر ها و آزمایش های کافی برای انجام عمر طولانی را انجام دادم.


این هفته من نگاهی به یک سوال می کنم که مخالف آن چیزی است که من معمولا از او خواسته می شود. من به تیم Lifehacker Tim توضیح خواهم داد:

پاسخ: شما "چگونه می توانم فای همسایه من را مسدود کنم". من سعی میکنم مخالفم. من می خواهم فای همسایه اش را بگیرم (برای آن من اجازه و رمز عبور را می خواهم) و آن را از طریق روتر من ارسال کنم. تا کنون، دستگاه های من به نظر می رسد در نوعی درگیری، نیاز به بازنشانی مکرر. من مایل هستم از ابتدا شروع کنم

این یکی باحاله. اولا، بگذارید بگویم که من به خاطر کار کردن یک قرارداد اشتراکی با همسایه خود به شما افتخار می کنم. طرح های اینترنتی گران هستند و نیازی نیست که دو نفر برای یک برنامه گران قیمت گلوله بیاورند. این فرض که هیچ یک از شما پهنای باند موجود خود را با BitTorrent، بارگیری Steam یا گروهی از MMOs جابجایی نکنید - دوم این که این مسئله مانع از برقراری ارتباط مناسب و معقول هنگام هم اتاقی من در نیویورک شد و من با سرویس صاحب طبقه بالا چند سال پیش.

من مطمئن نیستم که چرا دستگاه شما نیاز به بازنشستگی تکراری دارد - یا خود دستگاه، یا هر نقطه دسترسی بی سیم یا روتر که شما استفاده می کنید. شما این جزئیات را دقیق توصیف نکرده اید، اما ممکن است دستگاه شما به سادگی در تلاش برای اتصال به WiFi همسایه شما باشد. احتمالا بین نقاط دسترسی شما و مسائل شما چندین دیوار وجود دارد، به جز کمی فاصله. حتی بهترین روترها بی حد و حصر نیستند و ممکن است که شما به سادگی یک سیگنال مناسب برای حفظ یک اتصال ثابت و سریع نداشته باشید.


به طور معمول هنگامی که من یک شبکه بی سیم را راه اندازی می کنم (یا به دیگران توصیه می کنم که نحوه تنظیم آنها را تنظیم کنید)، توصیه می کنم روتر اولیه یا نقطه دسترسی خود را قرار دهید، فرض کنید شما تنها از یک مکان مرکزی در خانه استفاده می کنید یا اپارتمان. این تضمین می کند که شما در هر بخش اولیه از فضای زندگی خود را پوشش می دهید، هرچند شما همیشه می توانید جایگاه خود را درصورت نیاز به اتصال بهتر یکی از طرف خانه (اتاق خواب خود) از دیگران (گاراژ خود) .


در سناریوی شما این بهترین مکان برای قرار دادن یک روتر یا نقطه دسترسی در جایی بین خانه همسایه (یا آپارتمان) و شماست. آنچه که من می بینم این است که اندازه خانه های شما و فاصله بین آنها، بدان معنی است که حتی قرار دادن یک روتر درست در کنار نزدیکترین دیوار به خانه همسایه (و یا برعکس) هنوز هم به این معنی است که شما هر دو احتمالا سیگنال های کمتر از ستاره برای کار با.


در حالی که همیشه می توانید سعی کنید یک توسعه دهنده بی سیم را برای اتصال به سیگنال بی سیم همسایه خود بیابید و یک شبکه از خود بکشید، شما با یک مجازات عملکردی برای هر وسیله ای که به دستگاه پخش کننده شما متصل است ضربه می زنید. من در مورد این قبلا نوشته ام، بنابراین نسخه کوتاه این است: زمانی که توسعه دهنده از یک کانال اختصاصی استفاده نمی کند، سپس هر وسیله ای که شما با آن از طریق همان باند استفاده می کنید که برای اتصال به روتر دیگری یا نقطه دسترسی به آن متصل می شود سرعت آن را نصف کنید. پس از آن، توسعه دهنده باید دو بار انجام دهد، زیرا این رادیو به شما و هر دستگاهی که به آن متصل است، ارسال و دریافت می کند.


حتی پس از آن، توسعه دهنده بی سیم معمولی شما نیست ... عالی است. این می تواند به شما یک oomph بدهد اگر شما نیاز به پوشش کمی اضافی، اما آن را نمی خواهد قادر به انفجار سیگنال در سراسر خانه 1500 متر مربع به خودی خود. و از تمایل به شروع توسعه دهنده های زنجیره ای دیزی برای جلوگیری از همان دلایل عملکردی که من فقط ذکر کردم مقاومت می کنم.


در عوض، اگر شما این مسیر را "به اشتراک گذاری همان اتصال به اینترنت" مسیر، بهترین (و بیشتر مزاحم) چیزی که شما می توانید انجام دهید به نحوی ارتباط خانه خود را از طریق یک کابل اترنت. با این حال احتمالا بیش از حد یک سفارش است. در عوض، سرمایه گذاری در چیزی شبیه Netgear Orbi، که از یک کانال backgun اختصاصی 5 گیگاهرتزی برای اتصال هر دو نقطه دسترسی استفاده می کند، که می توانند شبکه های 5 گیگاهرتزی و 2.4 گیگاهرتز خود را بدون هیچ گونه کاهش عملکرد کاهش دهند.

شما احتمالا می خواهید هر نقطه دسترسی اوربی را در نزدیکی دیوار نزدیک ترین خانه خانه همسایه قرار دهید و بالعکس. این یک مشکل نیست اگر شما در دوبلکس یا خانه های منزل هستید، اما چیزی که ممکن است پیچیده تر باشد، اگر شما دارای مجسمه های بزرگ و انبوه هستید که خانه های خود را جدا می کنند. همچنین یک نسخه از Orbi از Orbi وجود دارد که ممکن است بسته به نحوه تنظیم آن، به شما کمک کند.


من معتقدم که این ممکن است هر گونه مشکالت بی سیم شما را تجربه کند. در غیر این صورت، رشته ای که اترنت کابل (و اجازه دهید من می دانم که چگونه آن را انجام داد)، و مطمئن شوید که شما فقط با استفاده از یک روتر و یک سری از نقاط دسترسی، به جای ایجاد یک روتر در روتر از نوع راه اندازی.


شما همچنین می توانید وحشی کنید و همسایه خود را متقاعد کنید تا یک نقطه دسترسی در فضای باز یا حتی یک راه انداز نقطه به نقطه بی سیم ایجاد کنید که ممکن است سیگنال دیگری را که می توانید از جایی که شما زندگی می کنید استفاده کنید. این اتفاق می افتد که کمی به درد بخشی برای راه اندازی، مطمئن هستم، اما به خوبی به آن ارزش می بخشد، اگر شما می توانید به طور موثر اینترنت شما را نصف کند (فرض کنید شما بخشی از آنچه که همسایه شما پرداخت می کند، که می تواند نوعی و سخاوتمندانه باشد.)

  • ۹۸/۰۱/۲۴
  • وبلاگ نویس

Hack

wi-fi

wifi

هک

هک وای فای

هکر

وای فای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی